מכירים את הסיטואציה בה אתם ממהרים מאוד לעבודה, הצלחתם לצאת מהבית ברגע שאחרי האחרון ומתכוננים להסתער על הכביש על מנת להגיע כמה שיותר מהר, אך מה לעשות שהמכונית פשוט לא מתעוררת?

מכירים את זה שאתם באמצע נסיעה מחוץ לעיר, אך המכונית שלכם מתחילה פתאום להיאנח, לגנוח, להתקשות בנסיעה עד שהיא ממש דוממת?
המקרים הללו מאותתים על מצבר שהתרוקן או גרוע מכך, הלך לעולמו…
מתסכל, מרגיז, מעצבן, מקומם… אך מה לעשות וזוהי המציאות העגומה ואיתה אתם צריכים עכשיו להתמודד.

חייבים מצבר חדש!

הבנתם שאין מנוס מרכישה של מצבר חדש. זה מה שיפתור עבורכם את הבעיה וזה הצעד הבא שלכם.

אז איך קונים מצבר חדש?

אם לא יצא לכם עד היום לחדש את המצבר, אולי אתם באמת חסרי אונים לחלוטין. אך מי שכבר התנסה בדבר מבין ויודע עד כמה הסיפור פשוט ואינו מורכב. אולי העיתוי עשוי להיות בעייתי או המקום בו נתקעתם עם המכונית, אך מעבר לזה, הקנייה של המצבר כמו גם ההחלפה שלו אינה מסובכת וקל מאוד להתמודד עם העניין.

איפה קונים מצבר חדש?

אז נרגענו… המצבר הלך וזה בהחלט לא סוף העולם… אבל שאלה טכנית אם אפשר – איפה נקנה את המצבר החדש? אז כאן כדאי להקפיד על קנייה של מצבר חדש במקום מוכר, בחנות ידועה, בסוכנות אחראית ומסודרת. כי אחרי הכול מדובר ברכיב חיוני וחשוב במיוחד עבור המכונית. עובדה, בלעדיה לא הצלחנו להזיז אותה ממקומה. כאשר אנחנו פונים אל חנות אמינה ומסודרת אנחנו יכולים להיות רגועים כי קבלנו את המוצר הנכון והמדויק למכונית שלנו, זה שאכן ייתן לנו את המענה המושלם.
מצבר ישראלי או לא?

הישראליים סובלים מנחיתות. זה לא סוד. הם תמיד מעדיפים מותגים אירופאיים או מוצרים מארצות הברית. אז נכון שיש את המשוגעים לדבר שמחפשים רק תוצרת כחול לבן אך לא מתוך אימון ואמונה במוצרים אלא רק מתוך אידיאולוגיה שיש לחזק את התוצרת והייצור העצמי.

אז כאן חשוב לנפץ כמה סטיגמות. בכל מה שקשור למצבר של המכונית, כדאי לדעת כי המצבר הישראלי מתאים הרבה יותר למכונית שנוסעת בכבישי ישראל. המצבר הישראלי ערוך ומתוכן לשרוד גם את האקלים הקיצוני השורר בישראל והוא גם יהיה הרבה פחות מפונק מהמצברים של החברות המקבילות המייצרות את המוצרים שלהם בחו"ל.
אז תחשבו על הנקודה הזו.

מצבר מתאים למכונית

לא כולם מודעים לעובדה אך המצבר חייב להיות מותאם היטב לסוג המכונית ולדגם שלו. שלא לדבר על הגודל של כלי הרכב. הרי לא יעלה על הדעת להכניס מצבר של אופנוע לתוך משאית או מצבר של אוטובוס לקטנוע. כאשר המצבר מותאם במאת האחוזים לסוג המכונית, אפשר בהחלט להיות רגועים כי המצבר בהחלט ייתן את המענה המדויק והמושלם.