Rate this post

מצבר לאוטו

יש הטוענים כי המצבר הוא החלק החשוב ביותר ברכב, אחרי המנוע כמובן. מצבר לרכב הוא למעשה הסוללה שמפעילה את כל החשמל של הרכב, גם הנעת הרכב חלק מזה. השוק מציע מגוון ענק של מצברים, וכל מצבר מתאים לרכב אחר. הסוד בניצול מרבי של מצבר הוא התאמה מושלמת שלו לרכב.

מצבר לרכב – איך זה עובד ?

בדיוק כמו השלט של הטלוויזיה, או מברשת השיניים החשמלית שלכם גם הרכב שלכם זקוק לסוללה שתתפקד. ברגע שהמצבר מסיים את חייו המכונית שלכם לא תתניע, ותשאיר אתכם תקועים במקום. הסוללה עצמה היא מכשיר המתרגם אנרגיה כימית לחשמל.

המצבר ברכב שלכם אחראי על כל הפעולות החשמליות שהרכב מבצע. התנעת הרכב כמובן, הפנסים, הרדיו ועוד. ברגע שהמצבר מפעיל את המנוע מסופק כוח לרכב על ידי האלטרנטור.

כמה זמן אמור להחזיק מצבר לרכב?

מצברים לרכב מחזיקים בדרך כלל בין 3 ל5 שנים. מצברים מאבדים את היכולות שלכם לאורך זמן וגיל המצבר הוא אינדיקציה לשאלה האם הגיע הזמן להחליף מצבר.

מצבר הרכב מאבד את הכוח שלו לאורך זמן, גם אם הוא נמצא באחסון. לקבלת מצבר עם ביצועים טובים רכשו מצבר שגילו לא עולה על 6 חודשים. שלושה חודשים זה אפילו טוב יותר. ניתן למצוא את תאריך הייצור על מדבקה המודבקת בחלקו העליון או בצד הסוללה.

מצבר למאזדה 3

דגם המצבר שלכם חייב להתאים לרכב מבחינת הכוח שלו, הגודל הפיזי שלו, ומותאם לצרכי הנהיגה שלכם. מצברים לרכב מגיעים בגדלים שונים ותכונות אחרות. כאשר את בוחרים מצבר למאזדה 3 וודאו כי אתם מקבלים את המצבר בגודל הנכון אשר נכנס בשלמות למסוף, שגילו לא עולה על 6 חודשים.

המצבר המומלץ לרכב מאזדה 3 הוא מצבר 60 אמפר בדרך כלל.

מצבר לרכב רוכשים בענק המצברים

רשת ענק המצברים מתמחה בשיווק ומכירת מצברים לרכב מכל הסוגים במחירים הזולים ביותר בארץ. הרשת ממוקמת בפריסה ארצית ואנחנו מגיעים עד לבית הלקוח תוך שעה מרגע פנייתכם. כשאתם מחליטים על המצבר הנכון בשבילכם אתם נדרשים למצוא איזון בין הרצונות שלכם לתקציב שלכם.

אנחנו עובדים רק עם מצברים מהימנים ומותגים אמינים באחריות, ובשקיפות מלאה. הצוות המקצועי שלנו יוכל לייעץ ולהתאים לכם את המצבר, וגם להתקין אותו במקצועיות ויסודיות. כך שתוכלו לרכוש מצבר ולהנות מראש שקט לפחות ל-3 שנים הקרובות.

לסיכום

תחזוקת מצבר, החלפתו בזמן ובחירה נכונה של דגם מתאים חיוניים מאוד לתפקוד תקין של הרכב שלכם. ככל שתשכילו לעשות את הנדרש לתחזוקת המצבר, ככה תמנעו הפתעות של צפויות במהלך שגרת יומכם.

מחפשים מצבר למאזדה 3 ? הגעתם בדיוק למקום הנכון! כשמדובר במאזדה 3 שלכם, אתם רוצים חלקים ומוצרים של מותגים אמינים בלבד. מרגע הפנייה אנחנו נגיע עד אליכם תוך 60 דקות בלבד ושגרת יומכם תימשך ללא הפרעה.