Rate this post

נתקעתם בבאר יעקב והרכב שלכם לא מניע? מחפשים מצברים בבאר יעקב? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו לקרוא את כל המידע אודות המצבר שלכם, למה הוא לא עובד פתאום? איך לשמור עליו לאורך זמן רב? ואיפה תוכלו למצוא מצבר עד הבית בבאר יעקב, על ידי חברה אמינה ומקצועית.

למה המצבר לא עובד?

מצבר הרכב כידוע הוא הסוללה המספקת אנרגיה חשמלית למערכות הפועלות באמצעות חשמל ברכב שלכם. המערכות כוללות את הפנסים, הרדיו, המזגן והכי חשוב – שרשרת ההתנעה. ללא מצבר, המתנע לא יזוז כלל והרכב לא ידלק בכלל. המצבר שלכם לא עובד? זה יכול להתרחש מכמה סיבות. הסיבה העיקרית והנפוצה ביותר היא – שהמצבר נגמר. תוחלת החיים הממוצעת של מצבר נעה בין שנתיים לארבע שנים.

בנוסף לכך, עליכם לדעת כי ישנם פעולות והרגלי נהיגה שגויים שעלולים להביא לבלאי מוקדם יותר של המצבר. כמו למשל להשאיר את תאורת הרכב למשך זמן רב דולקת, כאשר הרכב סגור. פעולה זו עלולה לסיים את חייו של המצבר שלכם לפני הזמן. על מנת לשמור על המצבר של הרכב שלכם, עליכם לבצע כמה פעולות פשוטות באופן שוטף – מה שיבטיח לכם חיי מצבר ארוכים.

איך לשמור על המצבר שלכם?

על מנת להבין איך כדאי ומומלץ לשמור על מצבר הרכב שלכם, עליכם להבין תחילה איך הוא בנוי. ישנם מצברים אשר פועלים באמצעות מים, שעליהם יש סיכון לקורוזיה, וישנם מצברים שפועלים באמצעות ג'ל, שלא מצריכים תחזוקה כמעט בכלל. המצברים הפועלים באמצעות מים מזוקקים הם המצברים הנפוצים ביותר בשוק, ולכן חשוב לדעת כיצד לתחזק אותם.

ראשית, זכרו כי עליכם לנקות מדי פעם את חזית המצבר באמצעות מטלית לחה, זאת על מנת למנוע היווצרות של קורוזיה. שנית, וודאו כי כל החיבורים של המצבר מחוברים באופן הדוק ואינם רופפים. דבר נוסף וחשוב שעליכם לדעת על מנת לשמור על חיי המצבר – וודאו כי אין חיבורים חשמליים מחוברים ברכב בזמן שהרכב לא פעיל.

מצבר לרכב עד הבית בבאר יעקב

החברה המובילה בישראל ענק המצברים, מספקת שירותי מצבר עד הבית בבאר יעקב, ובפריסה ארצית רחבה. זאת מתוך ההבנה שבלי מצבר אפשר להיתקע בכל מקום, ובכל זמן. ולכן החברה רוצה לספק לכם פתרון מהיר בעת תקלה לא צפויה שכזו. חברת ענק המצברים מספקת ללקוחותיה מצברים איכותיים, כמו גם התקנה על ידי מקצוענים וייעוץ והתאמה אישית של המצבר.