5/5 - (1 vote)

אין דבר מסתכל יותר מרכב של מניע באמצע היום, זה יכול לקרות כשאתם יוצאים לעבוד בלחץ, או כשאתם מחזירים את הילד מהגן, זה יכול לקרות אפילו כשהלכתם לקנות משהו מהסופר ואתם עם כל הקניות באוטו. אם אתם מחפשים מצברים בבני ברק הגעתם בדיוק למקום הנכון. כאן תוכלו לקרוא את כל המידע על מצברים, למה הרכב שלכם לא מניע, כמה יעלה לכם מצבר בבני ברק ואיפה אתם יכולים לרכוש מצבר איכותי בעיר.

מה זה מצבר?

מצבר הוא למעשה הסוללה שמספקת חשמל לכל המערכות ברכב הפועלות באמצעות אנרגיית חשמל. עם קבלת אות כתוצאה מההתנעה, סוללת הרכב (המצבר) ממירה אנרגיה כימית לאנרגיה חשמלית. הכוח החשמלי הזה מועבר למתנע על מנת להניע את המנוע. בנוסך לכך, המצבר מספק אנרגיה חשמלית גם לפני המכונית, למזגן והן למערכות אחרות.

למה הרכב שלי לא מניע?

ישנן סיבות רבות לכך שהרכב לא מניע, הסיבה המרכזית הינה מצבר שנגמר. כאמור המצבר של הרכב הוא ספק הכוח החשמלי לרכב, כלומר אם אין לכם מצבר – אין חשמל ברכב. חלק מהמערכות ברכב שפועלות על חשמל הינה מערכת ההתנעה.

מה שאומר שכל שרשרת ההתנעה של הרכב לא פועלת כלל במידה והמצבר נגמר. אם זאת הבעיה אתם תזהו את זה במצב שבו הכנסתם את המפתח לסוויץ' ולא קיבלתם שום תגובה, הרכב נשאר כבוי. במקרים כאלה הפתרון היחיד הוא להחליף את המצבר הישן במצבר חדש.

איפה ניתן לרכוש מצברים בבני ברק?

אתם בוודאי מעוניינים במצברים איכותיים, שיחזיקו לכם מעמד זמן רב ויתפקדו על הצד הטוב ביותר. לכן עליכם לרכוש מצבר בחברה מומלצת כמו ענק המצברים. החברה בעלת ניסיון של למעלה מ-40 בתחום, והיא הוקמה במטרה לספק מצברים איכותיים במחירים הוגנים.

לקוחות החברה נהנים ממצברים של היצרניות הטובות ביותר בעולם, ביניהם: בוש, ורטה, שנפ, טיטניום, ניאן פאוור וולטה ועוד. בנוסף לכך, החברה מספקת לאלפי לקוחותיה שירותי מצבר עד הבית, זאת מתוך ההבנה שנהגי ישראל יכולים להיתקע בלי מצבר לרכב בכל מקום, מה שיכול להרוס את שגרת היום.

בנוסף לכך, תוכלו להנות ממגוון רחב של מבצעים והטבות. לאחר רכישת מצבר אתם יכולים לרכוש כבלים מקצועיים להתנעה ה79.90 ש"ח בלבד, ביטוח פנצ'רים ב-5 שקלים לשנה או תוסף דלק ב70 ש"ח בלבד.

מצברים בבני ברק מחיר

מצברים מגיעים במגוון גדלים וסוגים שונים, זאת על מנת להתאים לכל רכב את המצבר המדויק ביותר עבורו. כך למעשה המחירים של המצברים בהתאם, חברת ענק המצברים מציעה לכם מצברים באיכות לא מתפשרת ובמחירים הוגנים. בייעוץ הנציגים בחברה יוכלו להתאים לכם מצבר לפי סוג הרכב שלכם, וגם לפי התקציב שלכם.

מחפשים מצברים בבני ברק? לייעוץ ללא עלות ותיאום התקנת מצבר חייגו עכשיו לענק המצברים בטלפון שמספרו 072-3355-556 ונשמח להגיע עד אליכם תוך 60 דקות בלבד.