5/5 - (1 vote)

battery-for-seat

אין דבר מעצבן יותר מרכב שלא מניע, זה תמיד מגיע בהפתעה, והורס את כל התכניות. נתקעתם בלי מצבר בקריית אונו? אין סיבה לדאגה, יש לנו את הפתרון המושלם ביותר עבורכם! מה דעתם על מצבר עד הבית תוך שעה בלבד? כאן תוכלו לקרוא את כל המידע אודות חברה אמינה שתספק לכם מצבר עד הבית, כל זאת על ידי מתקין מוסמך ומקצועי, באחריות!

למה אני לא מצליח להניע את הרכב?

יש הרבה סיבות לכך שהרכב שלכם לא מניע. בין אם מדובר ברכב מפואר או רכב פשוט יותר, המשותף להם – הוא המצבר. אם המצבר נגמר אף רכב לא יזוז אפילו סנטימטר אחד. המצבר למעשה הוא הכוח החשמלי שמקבל הרכב שלכם, הוא מפעיל את כל שרשרת ההתנעה, ואת כל הגורמים ברכב המופעלים על חשמל כמו המזגן, האורות וכו'.

סיבה נוספת יכולה להיות תקלה במצבר, ולא שהוא נגמר. תקלות למצבר יכולות להיגרם כתוצאה מהזנחה שלכם, אי תחזוקה, וגם קורוזיה על המצבר. זאת ועוד, יש שיגידו שהרגלי נהיגה גרועים עלולים להביא לבלאי מוקדם של המצבר שלכם.

איך אני בוחר מצבר לרכב שלי?

השוק מציע לכם מגוון עצום של מצברים מגדלים וסוגים שונים, שיוצרו על ידי מותגים שונים. הסיבה לכך היא שלכל רכב מתאים מצבר אחר. אם אתם לא יודעים איזה מצבר מתאים לרכב שלכם, אפשרות ראשונה היא לבדוק את המאפיינים של המצבר הישן במידה והייתם מרוצים ממנו.

אפשרות נוספת היא לקרוא את הוראות היצרן שעל הרכב. במידה ואתם לא מצליחים עדיין להבין איזה מצבר מתאים לרכב שלכם, מומלץ להתייעץ עם המומחים של ענק המצברים שיתאימו לכם מצבר באופן מושלם הן לאוטו והן לתקציב שלכם.

מצבר עד הבית עם ענק המצברים

חברת ענק המצברים הינה חברה משפחתית שהוקמה לפני למעלה מ-40 מתוך כוונה לספק מצברים איכותיים ואמינים במחירים הוגנים. החברה מייבאת מצברים איכותיים בלבד, מהמותגים המובילים בעולם. החברה מספקת לכם מצברים מבית ורטה, בוש, מצבר לרכב שנפ , ניסאן פאוור, טיטניום וולטה.

החברה מספקת לאלפי לקוחות מצברים איכותיים ואמינים בשירות מצבר עד הבית. מה זה אומר? מדובר בשירות זמין ונגיש של מצבר המתאים בדיוק לסוג הרכב שלכם והפרטים שלו, שמגיע באמצעות מתקין מיומן ומקצועי. בנוסף לכך, החברה תדע להתאים לכם את המצבר לרכב במידה ואתם לא יודעים מה בדיוק מתאים, ובהתאם לתקציב שלכם.

יש לנו מגוון ענק של מצברים מכל הסוגים:

מצברים בקריית אונו – הפתרון כאן

המצבר לרכב שלכם הוא הכוח המניע אותו כאמור, וזאת הסיבה שהרכב שלכם לא מניע בלי שום התראה, או שהיו התראות ופשוט לא הבחנתם בהם. מחפשים מצברים בקריית אונו? צוות של ענק המצברים יגיע עד אליכם תוך 60 דקות בלבד, לייעוץ ללא עלות ותיאום התקנה חייגו עככשיו לטלפון שמספרו 072-3355-556 ונגיע לחלץ אתכם מכל מקום בכל זמן.