5/5 - (1 vote)

בחירת מצבר לב.מ.וו שלכם יכולה להיות מבלבלת ממבט ראשון, כאן תוכלו לקרוא את כל המידע אודות בחירת מצבר לב.מ.וו, מחירי המצברים, כמה זמן אמור להחזיק לכם מצבר ואפילו איפה תוכלו לרכוש מצבר מחברה אמינה? המשיכו לקרוא

איך בוחרים מצברים לב.מ.וו?

אחרי שהרכב לא מניע, או שמזהים את איתותי האזהרה לקראת סיום חייו של המצבר, הגיע השלב בו עליכם לבחור מצבר מתאים לב.מ.וו שלכם. עומדות בפניכם כמה אפשרויות על מנת לעשות את הבחירה הנכונה ביותר. ככל שתשכילו לבחור מדויק יותר, ככה הביצועים של המצבר יהיו טובים יותר, והוא יחזיק מעמד זמן רב יותר.

האפשרות הראשונה הינה לבדוק את המפרט של המצבר הישן, ולרכוש מצבר זהה – זאת תעשו במידה והנכם מרוצים מהביצועים של המצבר הישן, ולא היו תקלות מיוחדות בזמן התפקוד שלו. אפשרות נוספת הינה ייעוץ עם מומחים בתחום שידעו להתאים לרכב שלכם את המצבר המתאים, וכך גם יתאימו אותו לתקציב שלכם.

כמה זמן אמור להחזיק מצבר לב.מ.וו

אורך החיים של המצבר נע בין שנתיים ל-5 שנים. אורך חייו תלוי בכמה גורמים, תחילה במותג או היצרן. גורם נוסף הינו אופן בו אתם מתחזקים את המצבר שלכם, אי תחזוקה כלל או תחזוקה לא נכונה יכולה להביא לבלאי מוקדם של המצבר, כמו גם קורוזיה, ואפילו הרגלי נהיגה רעים.

היכן רוכשים מצברים לב.מ.וו

מצברים לב.מ.וו שלכם עליכם לרכוש מחברה אמינה ומקצועית, במיוחד כשמדובר ברכב ממותג יוקרתי. רשת ענק המצברים שהוקמה לפני למעלה מ-40 שנה מייבאת ומשווקת מגוון רחב של מצברים ממותגים מובילים ביניהם: וולטה, בוש, שנפ, טיטניום, ניסאן פאוור ועוד.

החברה מעסיקה את בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, אשר מעניקים טיפול מקיף לרכב מבלי להתפשר על איכות, וכמובן מחירים הוגנים. החברה מציעה לכם שירותי מצבר עד הבית, הכולל ייעוץ חינם ומומחה שיגיע עד אליכם עם המצבר המתאים לרכב שלכם ויתקין לכם אותו בצורה מקצועית ומדויקת.

סוגי מצברים לב מ וו

מצברים לב.מ.וו מחיר

המחיר למצבר של ב.מ.וו נקבע על ידי מספר פרמטרים הכוללים את: סוג הרכב, השנתון שלו, גודל המנוע שמכאן יוצא גודל המצבר. בנוסף לכך, עליכם לדעת כי ישנם סוגים שונים של מצברים שעונים על אותו קריטריונים במחירים שונים, ככה למעשה תוכלו להתאים את המצבר לרכב שלכם לתקציב שלכם.

לא משנה איזה דגם רכש יש לך, בין אם זה ב.מ.וו או יונדאי, תוכלו למצוא מגוון רכב של מצברים באתר של ענק המצברים לכל דרישה ותקציב, כמו גם אחריות ושירות התקנה מקצועי עד הבית. לייעוץ ותיאום התקנה חייגו עכשיו למספר 072-33-55-556 ונגיע עד אליכם, היכן שלא תהיו.