5/5 - (1 vote)

 

אם אתם נוהגים על טויוטה קורולה במשך שנים, אתם בטוח תסכימו שמדובר ברכב אמין וקל לתחזוקה. זו הסיבה העיקרית שהקורולה היא אחד הרכבים הנמכרים ביותר בישראל כבר מספר שנים, וכל כך הרבה נהגים סומכים עליה בצורה עיוורת.

מדובר ברכב אמין עם ביצועים מעולים, עד שהנהגים שוכחים לבדוק את המצבר שמתחת למכסה המנוע שלו. זה נראה הגיוני כיוון שרוב המצברים מחזיקים הרבה שנים ביחס למצברים. אבל כשהמצבר נגמר, רכב אמין ככל שיהיה, גם הקורולה לא תזוז סנטימטר. ובמקרה כזה, לא תהיה לכם אפשרות אחרת מלבד להחליף את המצבר הישן בחדש.

איזה מצברים מתאימים לטויוטה קורולה?

כעת כשהשוק שופע במצברים לרכב מסוגים שונים ועל ידי יצרנים רבים ומגוונים, הבחירה במצבר המתאים ביותר לטויוטה קורולה שלכם יכולה להיות די מאתגרת. אנחנו בענק המצברים עשינו בשבילכם את העבודה הקשה על ידי מחקר בשוק אחר המצברים הטובים ביותר, שמתאים לדגם טויוטה קורולה. הרכבנו עבורכם את הרשימה המנצחת של האפשרויות הטובות ביותר עבור הרכב שלכם.

למה חשוב להתאים מצבר באופן מדויק לרכב?

יצרניות הרכב מבצעות תכנון קפדני למפרט הרכב שלהם. בדיוק כמו בכל חלק או אביזר, השימוש במצבר בגודל לא נכון עלול להוביל למגוון בעיות. עליכם להתקין ברכב שלכם את המצבר בגודל והתפוקה לפי הוראות היצרן. בנוסף לכך, גם לאופן ההתקנה יש משמעות רבה, אם המצבר לא יותקן כראוי, הרכב יתקשה להניע ולתפקד.

מה קורה אם מותקן מצבר קטן מדי?

באופן טבעי, שימוש במצבר עם יחידות אמפר נמוכות יותר מהצורך של הרכב שלכם, עלול להוביל לבעיות בהתנעת הרכב. הרי המצבר הוא הכוח החשמלי שהרכב מקבל, ואם לא יקבל מספיק כוח – אתם לא תצליח להניע אותו. על מצבר קטן יווצר עומס יתר, מה שעלול להביא להתחממות יתר של האלטרנטור ולנזק לטווח הארוך.

מה קורה אם מותקן מצבר גדול מדי?

מספר בעיות יכולות להיווצר בעקבות מצבר גדול יותר ממה שהיצרן ממליץ. מעבר ליחידות האמפר, לגודל הפיזי של המצבר יש משמעות – במידה והוא לא נכנס למקום שלו ברכב, לא יהיה ניתן להתקין אותו בכלל. בנוסף, גם אם זה מתאים פיזית לתא, מצבר גדול עלול לגרום להתחממות ובעיות רבות אחרות.

חברה מומלצת של מצברים לרכב

ענק המצברים הינה חברה מובילה בישראל בתחום המצברים לכל סוגי הרכבים. החברה הוקמה לפני למעלה מ-40 שנה, מתוך אמונה שאיכות ומחיר הוגן הולכים יד ביד. לקוחות החברה נהנים ממצברים איכותיים, עם ביצועים מעולים ובמחירים הטובים ביותר בארץ. בנוסף לכך, החברה מספקת שירותי התקנת מצבר עד הבית מתוך ההבנה שהאפשרות להיתקע בלי מצבר באמצע שום מקום – קיימת.

מחפשים מצבר לטויוטה קורולה שלכם? הגעתם בדיוק למקום הנכון. חייגו עכשיו 072-3355556 ונשמח לשלוח אליכם מומחה עם המצבר המתאים ביותר עבור הרכב שלכם, ותקבלו גם התקנה מקצועית ואחריות.