Rate this post

הרבה אנשים מוצאים את עצמם תקועים באמצע היום שהרכב שלהם לא מניע. יכולות להיות לכך המון סיבות, וגורמים. הסיבה העיקרית היא שנגמר לכם המצבר. אי אפשר לעשות שימוש בשום רכב, לא משנה אם מדובר ברכב ישן או חדש אם המצבר שלו לא מלא, תקין ואיכותי. כאן תוכלו להבין למה הרכב לא מניע ואיפה תמצאו מצבר לרכב באשדוד.

הרכב נתקע- למה זה קורה?

ישנם גורמים רבים שיכולים להוביל לקצר בהנעת הרכב. הגורם השכיח ביותר הוא שהמצבר נגמר. המצבר הוא מעין סוללה אשר מספקת אנרגיה חשמלית לרכב, והסטרטר חייב חשמל על מנת להניע את הרכב. מצבר עלול להיגמר בעקבות כמה סיבות, הראשית הינה תוחלת החיים הסתיימה. מצברים יכולים להחזיק בין 3-5 שנים.

הסיבה השנייה הינה השארת אורות הרכב דולקים לזמן ממושך, פעולה זו יכולה לסיים את המצבר בטרם עת. לעתים באמצעות הזרמת מתח עם כלבים הוא יחזור לחיים, ולעתים הוא יסיים את חייו לגמרי. סיבה נוספת שעלולה להביא לבלאי מוקדם של המצבר הינה חוסר תחזוקה שוטפת, קורוזיה ותקלות בעקבות הזנחה.

מצבר לרכב באשדוד

הסיטואציה להיתקע ללא מצבר היא מאוד לא נוחה ולא נעימה לאף אחד, מאחר ואתם נמצאים באיזור שאינו מוכר לכם לעתים, וכעת אתם צריכים למצוא חברה אמינה שתספק לכם מצבר. רשת ענק המצברים הינה רשת בפריסה ארצית, אשר מספקת מצבר לרכב לאשדוד ולכל חלקי הארץ.

החלפת מצבר עם רשת ענק המצברים

רשת ענק המצברים הינה רשת בפריסת ארצית, אשר מספקת מצברים מכל הסוגים וכל הגדלים. לקוחות החברה נהנים משירות לקוחות איכותי וזמין, שירותי התקנה עד הביתה ומצברים איכותיים במחירים הזולים ביותר בישראל.

זמינות מיידית לכל האזורים באשדוד

לקוחות החברה נהנים משירותי החלפת מצבר לרכב עד עד הבית בכל השכונות באשדוד. גם אם נתקעתם ברובע א' או ברובע ד', המקצוענים שלנו יגיעו עד אליכם מצוידים במצבר המתאים ביותר עבור הרכב שלכם, ויבצעו את ההתקנה.

לאחר שהמומחה יעזוב, אתם תוכלו להמשיך בשגרת היום שלכם, ואפילו תשכחו שנתקעתם. החברה מעניקה לכם אחריות על המצברים, ותסביר לכם כיצד אתם עושים בה שימוש בעת הצורך. נושא האחריות מאוד חשוב מאחר ותקרה תקלה יהיה לכם למי לפנות.

לסיכום

אם אתם מחפשים מצבר לרכב באשדוד, בעפולה, בתל אביב או בכל מקום אחר ענק המצברים הוא הפתרון המושלם ביותר עבורכם. החברה תספק לכם מצבר ומתקין מקצועי עד 60 דק מרגע הפנייה. תוכלו להמשיך בשגרת היום, ולהנות ממצבר חדש ואמין. לפרטים נוספים חייגו אלינו עכשיו למספר הטלפון 072-3355559 ותנו לנו לפתור לכם את הבעיה הטורדנית.