Rate this post

מצבר לרכב

 

מצבר הרכב היה בעבר מעין ערכה של תאים המכילים מטען ששימש להפעלת המכונית ורכיביה החשמליים.

עם הפיתוחים והחידושים הטכנולוגיים מצברי הרכב עברו שינוי גם כדי להיות מסוגלות לתמוך ביישומים החדשים של הרכבים המתקדמים.

תפקידם של המצברים החדשים לא השתנה, הם עדיין אמורים להפעיל את רכיבי החשמל ברכב שלכם. אך כעת הם צפויים גם להפעיל את המזגן, מגוון הנורות והפנסים מבפנים ומבחוץ, יציאת טעינה USB, מערכות מולטימדיה, מערכות בקרה דיגיטליות, כריות אוויר, חיישנים, תוכנות ניווט, מצלמות, צגים ועוד המון דברים.

אז מה משפיע על מחיר המצבר?

השוק מציע מגוון ענק של סוגי מצברים לרכב לבחירתכם, כל אחד מהסוגים מציע רמת פעולה, כוח ומחיר אחר. עלות מחיר המצבר יכולה להשתנות מחנות לחנות. המצבר מדורג לפי האמפר (כמה זמן הסוללה תעבוד ללא טעינה), גודל המנוע של הרכב וסוג הדלק שלו. דגמי דיזל יצטרכו כוח גדול יותר ממנועים אחרים.

בנוסף לכך, מחיר המצבר מושפע ממספר גורמים נוספים. וכמו בכל דבר, מומלץ לערוך סקר מקדים להשוואת מחירים.

הגורמים המשפיעים על המחיר:

– תקופת האחריות הניתנת עבורו

– מי היבואן

– מי היצרן

– מהם מחירי חומרי הגלם שלו

– התחרותיות הקיימת בשוק

מהם הסימנים המצביעים על כך שהגיע הזמן למצבר חדש?

להלן מספר סימנים שאתם יכולים לשים לב אליהם:

● התנעה איטית או מגמגמת – עם הזמן, הרכיבים בתוך המצבר יתבלו ויהיו יעילים פחות. כשזה קורה לוקח למצבר זמן רב יותר ליצור טעינה עבור המתנע.

● פנסים חלשים – המצבר מוליך את כל האלקטרוניקה של הרכב, מהאורות ועד הרדיו והחשמל ללוח המחוונים. כאשר המצבר מאבד את הכוח שלו יהיה לו קשה להפעיל אותם בעוצמה מקסימלית.

● ריח רע שנגרם מדליפת גז – בלאי המצבר או נזק פנימי עלולים לגרום לדליפת גז. אם אתם מזהים ריח של ביצים רקובות כאשר אתם פותחים את מכסה המנוע ככל הנראה מדובר במצבר דולף.

● גיל המצבר, אקלים והרגלי נהיגה – מתי המצבר שלכם הוחלף בפעם האחרונה? האקלים והרגלי הנהיגה שלכם משחקים תפקיד באורך חיי המצבר.

באיזו תדירות מחליפים מצבר לרכב?

למרות שאורח החיים המדויק של מצבר תלוי ברכב ובמצבו, בטוח לומר שרוב הרכבים זקוקים למצבר חדש כל 4 שנים בממוצע. בסימן 3 שנים מומלץ להתחיל לשים לב לאופן בו הרכב מופעל. חשוב לגלות בעיה במצבר לפני שהיא תשפיע ותפגע ברכב שלך.

עם זאת, המצברים ברכבים החדשים לרוב לא מספקים סימנים שהם עומדים לסיים את חייהם. זאת הסיבה שכדאי לזכור את חוק השלוש שנים. כחלק מהתחזוקה השוטפת של הרכב שלכם בדקו גם את מצב המצבר שלכם.

איפה רוכשים מצבר לרכב במחירים הוגנים?

רשת ענק המצברים הינה רשת בפריסה ארצית המתמחה בשיווק ומכירת מצברים לרכב מכל הסוגים במחירים הזולים ביותר בארץ! אנחנו מספקים מצברים לרכבים, לאופנועים, למשאיות ומצברים של פריקה עמוקה.

התהליך אצלנו הוא מאוד פשוט, ניתן לקבל ייעוץ ראשוני מנציג ולתאם התקנה. הצוות המקצועי שלנו יגיע עד אליכם תוך שעה מרגע הפנייה עם המבצר המתאים ויתקין אותו בשלמות.