נהגים רבים יש בפתח תקווה. כן כן… המושבה הקטנה שהחלה את דרכה כיישוב קטן ואפילו מסכן, הפך תוך שנים לא רבות לעיר ואם בישראל. יש בה רחובות ראשיים רחבים ואורכים עם נתיבים רבים שלא מביישים את הכבישים הגדולים בערים הגדולות בארץ. שלא לדבר על האוכלוסייה ההולכת וגדלה עם השנים וכיום העיר פתח תקווה מונה כמה עשרות אלפים והיד עוד נטויה. ברור כי כל נותני השירות וכל בעלי העסקים שלא חוננו את העיר במבט בתחילת דרכה היות והם לא האמינו כלל במקום, כבר מבינים כיום היטב את פוטנציאל הרווח הגלום בעיר גדולה שכזו והם בהחלט מנצלים את העובדה. הם מקימים שם בתי עסק, קובעים שם את המשרדים שלהם, נבנים קניונים ומרכזי קניות ובקיצור – עיר ואם בישראל – כבר אמרנו?

גם מצברים קונים בפתח תקווה!

אז אם בשנים עבור ידעו הנהגים כי לכל צרכי הרכב ובכל קנייה מעט משמעותית יותר מעבר לכיכר לחם או שקית חלב, הם אמורים להרחיק לכת עד לעיר תל אביב הסמוכה, הרי שהיום כבר יש הכול גם בתוך העיר פתח תקווה. אפילו מצברים לרכב!…
האמת היא שאין ממש משמעות למקום בו מוכרים את המצברים לרכב היות ונהגים רבים מעדיפים כיום לקבל את השירות של מצברים עד הבית. זאת מהסיבה הפשוטה. כאשר נהג זקוק למצבר חדש, זה קורה על פי רוב כאשר המכונית שלהם לא ממש פעילה. המצבר שהתקלקל אינו מצליח להתניע את המכונית ובהיעדר מצבר אין הרבה ה לעשות עם המכונית.

כך שלצאת מהבית על מנת לבצע רכישה של מצבר חדש יהיה צורך בנסיעה בתחבורה ציבורית או לחילופין בהליכה רגלית. אז נכון שמשלוח של מצבר בפתח תקווה עד בית הלקוח עשוי להיות סיפור יקר, אך בכל זאת אם נערוך חישוב נגלה כי בהחלט שווה לשלם מעט יותר ולקבל את המוצר עד ליד.

מי יחליף לנו את המצבר בפתח תקווה?

לא כל אחד יודע ומתמצא בנבכי המכונית מהצד הטכני שלה. רבים לא ממש מכירים את המתחולל מתחת למכסה המנוע. הם מעדיפים כי אנשי מקצוע יעשו את העבודה.
אז עבור אנשים שלא מתמצאים, ברור שעדיף כי יבקשו מאנשי מקצוע שיחליפו עבורם את המצבר. אך גם נהגים שכן מכירים קצת אך אין להם ניסיון בטיפול במצבר, עדיף שלא יקלו ראש. אחרי הכול זה לא רק החלפה של קופסה ישנה בקופסה חדשה. צריך להכיר את החיבורים ולבצע את הכול בצורה מסודרת. זה יבטיח את הפעילות התקינה ואת התפקוד התקין של המצבר במכונית.

אחריות לאורך זמן

חשוב לבדוק ולברר האם יש אחריות על המוצר והאם אפשר יהיה להיות רגועים אחרי הקנייה כי אכן המצבר ישמש אותנו היטב לאורך זמן. רק כך נוכל להיות רגועים כי אכן ביצענו רכישה שתעניק לנו רוגע ושלווה למשך זמן.