לא כולם מכירים את המכונית שלהם מבפנים- מהצד הטכני שלה. הם לא אוהבים לפתוח את מכסה המנוע. הם משאירים את ה'תענוג' לעובדי המוסך ולא טורחים לראות מה קורה שם.

אחד מהרכיבים החשובים ביותר הנמצא מנתחת למכסה המנוע זהו המצבר. מדובר בסך הכול ברכיב קטן למדי שלא תופס הרבה נפח. אך המצבר הוא זה שלמעשה אחראי על כל החשמל של כלי הרכב. המצבר הוא זה שמניע את הרכב, הודות לו פעל הצופר וידלקו האורות ולמעשה אפשר לומר כי ללא המצבר אין למכונית כל אפשרות לנוע.

המצבר הלך…

קורה לא פעם שדווקא כאשר אנחנו נמצאים בזמן לחוץ, אנחנו ממהרים לצאת לעבודה או נמצאים בטיול הרחק ממקום יישוב, דווקא אז המצבר מחליט לשבוק חיים.

זה אומר שלמעשה הרכב לא מסוגל להתניע והוא לא יכול לזוז ממקומו.

אז נכון שבמקרים כאלה אפשר להיעזר בכבלים עם כלי רכב אחר. אך ישנם מקרים אשר בהם המוצא היחיד יהיה החלפה של המצבר. מצבר חדש הוא זה שיפתור את כל הבעיות.

אך כפי שכבר ציינו, למצבר יש נטייה להיגמר דווקא בעיתויים פחות מוצלחים מבחינתנו כאשר לא תמיד יש לנו את הזמן לצאת ולרכוש מצבר חילופי. במיוחד אם אנחנו נמצאים במקום רחוק ממקום יישוב ואין לנו למעשה איך להגיע ולרכוש מצבר חדש.

מצבר לרכב עד בית הלקוח

בדיוק עבור המקרים הללו ישנה האפשרות של רכישת מצבר בתל אביב שיגיע עד אל בית הלקוח. זה גם יכול להיות עד אל כלי הרכב של הלקוח בכל מקום שהוא רק נמצא שם.

המצבר שיגיע עד אל הלקוח למעשה יפתור את כל הבעיות כאשר תוך זמן קצר כלי הרכב ישוב לפעול כמו שצריך.

איך בוחרים מצבר לרכב?

כאשר אתם רוצים לבחור מצבר לרכב אתם חייבים לשים לב למספר פרמטרים חשובים.

  1. מצבר מתאים לרכב – לפני הכול חשוב לזכור כי לכל כלי רכב יש את המצבר המתאים לו. אינו דומה המצבר לאופנוע לזה של המכונית וכך גם אינו דומה המצבר של המכונית הפרטית למצבר של המשאית. לכל כלי רכב יש את ה דרישות שלו ואת המצבר המתאים לו שיעניק לו את המענה המושלם.
  2. מצבר מבית טוב – ישנן כמה וכמה יצרניות המייצרות מצברים לרכב. כאשר מדובר במוצר שהוא כל כך חיוני לתפקוד התקין של הרכב, ממש לא כדאי לזלזל ולרכוש מצבר שישבוק חיים מהר מידי. אם תבחרו מצבר מבית טוב תוכלו בהחלט להיות רגועים כי המצבר אכן יענה על הדרישות שלכם ועל הצרכים שלכם ותהיה לכם גם כתובת לפנות אליה בכל מקרה של תקלה.
  3. מצבר עם אחריות – מצבר איכותי הוא מצבר שגם תקבלו עליה אחריות. כך תוכלו להיות רגועים שאתם מכוסים למשך תקופת האחריות עם מצבר איכותי שייתן לכם את המענה המושלם.